سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی لوگو

شش چیزی که باید در مورد طراحی لوگو دانست:

1.داشتن فکرهای بزرگ از ابتدا : بهتر از ابتدا قلب و ذهن مشتریان را با یک طراحی لوگو خوب و به یادماندنی تصاحب کرد. این اتفاق میتواند اولین قدم در تفاوت موفقیت و شکست یک تجارت باشد.

2.مهم بودن تایپوگرافی : تایپوگرافی آنقدر مهم است که می تواند تفاوتی بین طراحی لوگو حرفه ای و غیرحرفه ای ایجاد کند. لوگو ها شخصیت خود را دارند. آنها می توانند به مصرف کنندگان بگویند چه نوع برند و چه خدماتی را می توان انتظار داشت.

3.استفاده از رنگ در طراحی لوگو : رنگ ها به همه چیز پیرامون معنا می بخشند و باعث می شوند تا به روشی خاص فکر یا احساس کرد. بنابراین در طراحی لوگو، استفاده از رنگهای مختلف میتواند بسیار فریبنده باشد.

4.تاثیرگذاری آسان : دنیای فتوشاپ، توانایی تغییر و طراحی  لوگو از هر جنبه ای را دارد. با این حال، تقریباً در هر طراحی لوگو، بهتر است تعادل برقرار باشد تا تاثیر گذاری لوگو بیشتر و بهتر شود.

5.استفاده از هر جنبه در طراحی لوگو :  یک لوگو ممکن است مطابق با پس زمینه سفید جذاب به نظر برسد ، اما باید توجه داشت که لوگو قرار است  تمام جنبه های یک تجارت را نشان دهد.

6. استفاده از فضای سفید به طور تقریبی : استفاده از فضای سفید یا منفی، تعادل طراحی لوگو را نشان میدهد و همچنین می تواند به عنوان یک عنصر دیگر برای کم کردن شلوغی طراحی لوگو عمل کند.

 

https://bit.ly/3eOBBsC

https://bit.ly/3gamNod