سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی لوگو و لوگو

5 قانون طلایی در طراحی لوگو عبارت اند از:

 خاص بودن طراحی لوگو : طراحان همیشه به نیازها و خواسته های مشتریان توجه میکنند تا طراحی لوگو به خواسته های مشتریانشان نزدیک تر شود. از انجایی که اکثر مشاغل دارای رقبای کم یا بسیاری در تجارت خود هستند بهتر است که هر تجارت لوگوی خاص خود را داشته باشد تا بتواند از رقبای خود جلو بزند و بیشتر در صنعت خود شناخته شود.

کلید اصلی طراحی لوگو ، ساده بودن : اکثر برندهای معروف مانند NIKE دارای لوگوی ساده ای هستند. لوگو های ساده و خاص راحت تر شناخته میشوند و مدت زمان طولانی تری در یادها میمانند.

انتخاب رنگ مناسب در طراحی لوگو : در لوگو بهتر است بیشتر از رنگ های سفید و سیاه استفاده شود. هنگامی که قرار است پالت رنگی برای طراحی لوگو انتخاب شود باید به ساده نگه داشتن و طراحی خاص لوگو نیز توجه شود. رنگ های انتخابی باید بیانگر کسب و کار و تمی مناسب آن داشته باشد.

تایپوگرافی در طراحی لوگو مهم است : قبل از انتخاب فونت مناسب باید دقت داشت که کدام فونت مناسب لوگو است زیرا هر فونتی خوانا نیست و همچنین ممکن است جلوه ی زیبایی به لوگو ندهد.

طول عمر لوگو : هدف از طراحی لوگو معرفی یک برند و ماندگاری آن در ذهن ها نه تنها برای چند روز یا چند هفته بلکه در مدت زمانی طولانی است. بنابراین مهم ترین قانون در طراحی لوگو ، عمر لوگو است. هرچه لوگو شیک و خاص تر باشد بیشتر در یادها خواهد ماند.

https://bit.ly/3eOBBsC

https://bit.ly/3gamNod

https://bit.ly/3dNaBbv